ANNA MOLINET

anna

Hola!

Em dic Anna Molinet i sóc graduada en Biologia Humana a la UPF i enguany estic cursant el màster d’Indústria Farmacètica i Biotecnològica. Des de ben petita he estat una persona molt curiosa, interessada per la natura i entendre els fenòmens que ens envolten, fer experiments i descobrir coses noves. Em vaig decidir per la Biologia perquè m’apassiona però la meva curiositat sempre m’ha generat el dilema entre l’art i la ciència, és per això que crec que la meva carrera professional s’hauria d’encaminar cap a la divulgació científica, i què millor per comunicar que fer un blog científic per a tothom!

Aquest és un blog per a tota persona curiosa, sense importar el nivell de coneixement científic, que tingui ganes d’assabentar-se de les coses que passen al món i de fer activitats, llegir llibres i aprendre més.

Foto de portada de Thomas Deerincks

Responder

